Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      За регулирането на фаровете е нужно място където колата да може на се позиционира на разстояние 5 - 10 м от стена. При поставен регулатор в средно (неутрално положение, реглажът се извършва съгласно скицата:

      Това колко процента наклон е?
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        Това колко процента наклон е?
        Има нещо сбъркано във формулата. Според нея се получава, че наклонът е -3,06%, което е прекалено много. Обикновено наклонът е в границите -1% - -1,5%

        За пореден път разбирам, че човек не трябва да ползва наготово информация от мрежата, без да я подложи на проверка.

        И така ето малко по-достоверна информация:

        1 - трябва да разберете предписания за вашия автомобил % на наклона.

        2 - когато е известен въпросния %, го замествате във формулата:

        h = (100.H - %.L)/100

        Където:
        h,H и L са означените на скицата разстояния.
        % e предписания наклон.

        Пример:

        нека:

        H = 0,5 m
        L = 10 m
        % = 1

        >> h = 0,4 m
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:42.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Така съм съгласен вече.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #50
            Фаровете вече са регулирани и са О.К.
            Сега друго питане знам че има много мнения по въпроса,но аз пак ще питам,какво масло да налея при смяната.До сега колата е карана с MOTUL 10/40,но аз мисля да налея SELENIA но се чудя дали да е 5/40 или 10/40?
            Снощи търсих но аз ли не открих такава тема или незнам,става въпрос за жилата на ръчната спирачка сменени са преди 20к,но сега пак са блокирали и незнам дали могат да се раздвижат като се смажат или направо да ги сменям с нови?

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
              Фаровете вече са регулирани и са О.К.
              Сега друго питане знам че има много мнения по въпроса,но аз пак ще питам,какво масло да налея при смяната.До сега колата е карана с MOTUL 10/40,но аз мисля да налея SELENIA но се чудя дали да е 5/40 или 10/40?
              Снощи търсих но аз ли не открих такава тема или незнам,става въпрос за жилата на ръчната спирачка сменени са преди 20к,но сега пак са блокирали и незнам дали могат да се раздвижат като се смажат или направо да ги сменям с нови?
              Относно маслото - колкото по-малко е първото число, толкова по-добре.

              Относно ръчната - има чудесно ръководство, за подмяната на жилата, благодарение на колегата Linkestis.
              Загледай кожусите на жилата особено при завоите пред носачите към средата на купето. Ако са издути от ръжда:

              Ето какво е състоянието на бронята:



              - по-добре нови жила. Едно жило струва около 30 лв. и не се сменя трудно.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:17.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Избора на масло е в зависимост от климатичния пояс в който се кара колата - при нас от + 40 до - 20, жилата опитай с мазане, ако не са пред разпад .
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Да значи ще е 5/40,забравих да кажа че във фактурите от предишният собственик има някаква добавка за предпазване на турбото която е налята при последната смяна на маслото?Защото за първи път имам дизел и се чудя какво е това и дали трябва да се слага с всяка смяна на маслото или няма ефект от такова нещо?

                  Comment


                  • #54
                    Такааа днес забелязах че имаше капка масло под колата и маи ще трябва да ускоря смяната на семеринга на коляновия вал.
                    Друго което ми направи впечатление,че при загасяне на двигателя се чува някакво присвирване или скърцане,незнам как точно да го определя.Ще се радвам на идеи за този казус,знам че така дистанционно и само по писания няма как,но ако някой е имал подобен проблем да помага.

                    Comment


                    • #55
                      Ако идва някъде около средата на чистачките този шум най-вероятно е от ЕГР системата и е нормално, шума аз го оприличавам на щракане ,бъжикане нещо такова.
                      По мое мнение мисля,че проблема с буксуването не е от там.На 1 ,2,3 предавка усещаш ли буксуването,ако не си за смяна на съединител.Аз се бях видял в чудо буксуваше само на висока предавка и на баир ,направо пълних оборотомера.Смених го и всичко си дойде на мястото
                      Last edited by popaay; d.m.y г., 19:47.

                      Comment


                      • #56
                        Защото бях сам и не съм много сигурен,но май идва някаде от ляво,на мен ми се чува към скоростите.
                        Относно боксуването тези дни нямам никакви проблеми от такъв характер,иначе и при мен боксуваше на 3-а и 4-а предавка но ще видим.

                        Comment


                        • #57
                          За смяна на съединител си,но ако караш повече по наравно и умерено(без да я режеш),ще изкараш повечко,поне да събереш някой лев след покупката

                          Comment


                          • #58
                            Пробвай я на трета с дръпната ръчна опитай да тръгнеш, ако изгасне двигателя значи не буксува, ако се форсира и не гасне...съединител
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:58.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Пробвай я на трета с дръпната ръчна опитай да тръгнеш, ако изгасне двигателя значи не боксува, ако се форсира и не гасне...съединител
                              Добра методика, но първо трябва да оправи ръчната


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Добра методика, но първо трябва да оправи ръчната
                                Може да паркира пред някой бордюр .

                                Comment

                                Working...
                                X